Pelan banglo 2 tingkat 5 bilik tidur & 3 bilik air (3992 kps)

Rekaan rumah banglo 2 tingkat ini berkonsep mempersepsikan alam sekitar ke dalam rumah. 
  • Rekaan rumah ini membanyakkan bukaan seperti tingkap dan pintu lipat pada rumah. Ini adalah agar banyak cahaya semulajadi dapat masuk ke dalam rumah sekaligus dapat mencerahkan rumah pada siang hari dan dapat mengurangkan penggunaan lampu di siang hari. 
  • Bukaan-bukaan itu juga bertujuan agar pemilik rumah dapat menikmati keindahan alam sekitar yang terdapat di sekeliling rumah. 
  • Dengan berkeluasan 3992 kaki², rekaan rumah ini memuatkan 5 bilik tidur dan 3 bilik air. Rekaan ini sesuai untuk pemilik yang mempunyai tanah berbentuk segi empat sama dan dikelilingi keindahan alam sekitar.

Pelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik Air



Like & Follow FB Page kami sekarang untuk pelbagai tips membina rumah banglo idaman.




Pelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik AirPelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik AirPelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik AirPelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik AirPelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik AirPelang Banglo 2 Tingkat. 5 Bilik Tidur & 3 Bilik Air
Pelang Banglo 2 Tingkat. pandangan atasPelang Banglo 2 Tingkat. pandangan atas tingkat 2




Fauzan Mahmod

Berkelulusan Sarjana Muda Senibina, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia. Beliau merupakan staff di Nas Nuri Construction Sdn Bhd yang bertanggungjawab dalam skop rekabentuk arkitektur banglo.